Disney world

Igår spenderade vi 13timmar på Disney World. När vi kom i första säkerhetskollen för att få komma in där dom kollar i väskorna och ser så man inte har nå farligt på sig så frågade vakten som var en kar på 45-50år om jag jobbade på Disney vilket jag svarade nej på och han svarade då "sök jobb här för vi behöver fler prinsessor här!" Dock kände jag mig inte alls som en prinsessa med otvättat hår och ful hy. 
Ni kan nog gissa vad vi gjorde på Disney.. Vi har iallafall gått och gått och gått samt åkt lite karuseller, tittat på en 3d film, paraden, andra shower och ätit gott. Mikael fick även vara med i en show vilket han såg väldigt road ut av att vara med i. Han fick var en riddare i skönheten och odjuret.
\nIdag väntar en vilodag som tur är då vi bara ska ligga vid poolen nu efter vi varit och handlat mat i 1timme. Det är inte det lättaste att handla i andra länder då allt är andra märken och så och man inte vill få nått med bara kemikalier i. 
Klockan är iallafall 11.12 här så vi ligger 6timmar efter Sverige.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dreamtrip.webblogg.se

Mikael och Jennie Vi är ett par från lilla Hudiksvall som ska göra vår drömresa. Här kommer vi lägga upp händelser och tankar under resans gång.

RSS 2.0