Söndag

I söndags efter vi vaknat så gick vi och åt frukost på restaurangen där vi åt middag kvällen innan då den låg precis vid vårat hotell. Vi tittade även på stranden på Marathon ön som vi bodde på men det blåste så mycket. Sedan åkte vi som sagt till key West där vi strosade runt och vi alla delade på en pizza till lunch. Det har blivit otroligt mycket pizza och hamburgare dessa två veckor. Minst 1gång om dagen och flera gånger har det blivit två gånger också...
\nSedan åt alla den berömda key lime pajen förutom jag då jag var mer sugen på glass. Vi åkte även till stranden en sväng där vi låg i en liten stund tills det började regna. Vi var även dit där det står en stor "klump" som det var en jätte lång kö för att knäppa kort med. Det är nämligen usas sydligaste punk.
\nDet var tänkt att vi skulle se solnedgången som skulle vara 20.05 men vid 19.50 gav vi upp för hela himlen för full med moln så vi gick till bilen istället för att åka 4.5timmar tillbaka till huset.. Jag lyckades såklart somna då jag var helt slut och jag vaknar av att vi bromsa häftigt och svänger av vägen och dom säger att det är vägarbete på vägen vi skulle ha åkt så enligt gps:en ska det ta 2h extra!! Men som tur lyckades Anders ändra den så den hittade en annan väg vi kunde ta så vi bara vart lite senare än tänkt. Det var även världens regn väder så man inte såg vägen och det var stora sjöar på vägarna då man hörde vattnet i underredet på bilen..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dreamtrip.webblogg.se

Mikael och Jennie Vi är ett par från lilla Hudiksvall som ska göra vår drömresa. Här kommer vi lägga upp händelser och tankar under resans gång.

RSS 2.0