USA nästa

Nu har vi checkat in på hotellet på Arlanda och firat att det snart är semester! Nu är det nämligen maj och resan till usa är här då vi ska fira att mamma min (jennies) fyller 50år plus att Mikael fyller 25år. Så imorgon bitti 06.05 går flyget mot Miami!

Påvägen hit så stannade vi även i uppsala för att titta på några bilar till mig samt hälsa på min bonus syster och hennes kille som bor här. Det blev även så att jag köpte en av bilarna vi tittade på så nu är jag pank.. 
Har en tendens att handla när vi ska utomlands med familjen för när vi åkte till Thailand när min bonus pappa fyllde 50 köpte jag en dator i valbo och nu en bil, så jag undrar vad det blir nästa resa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dreamtrip.webblogg.se

Mikael och Jennie Vi är ett par från lilla Hudiksvall som ska göra vår drömresa. Här kommer vi lägga upp händelser och tankar under resans gång.

RSS 2.0